Garantie

   
 

Garantietermijn
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat er iets misgaat met uw aankoop, wij zullen dan zorgen dat het zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Uw normale garantie op horloges is 24 maanden.
Garanties op merkproducten worden altijd uitgevoerd door de leverancier.
Uitgesloten van garantie
- Batterij (tot 3 mnd na aankoop is het wel garantie)
- Glasbreuk
- Kroon/ Schroef (let er altijd op dat uw schroef/kroon gesloten is tijdens het dragen)
- Horlogeband


Garantie vervalt
- Wanneer u het horloge zelf opent
- Bij onjuist gebruik
- Bij waterschade (uitgezonderd waterdichte horloges, zie waterdichtheid)

Hoe te werken bij garantie
Om uw garantie zo goed en spoedig mogelijk op te lossen gaat u als volgt te werk.

U Meldt bij onze klantenservice via mail of telefonisch dat u een artikel retour wilt sturen.
(Vermeld hierbij uw naam en ordernummer)

Na ontvangst van uw zending, nemen wij contact met u op per mail of telefonisch.

Zodra wij meer informatie hebben stellen wij u daar per omgaande van op de hoogte per mail of telefonisch.


Kosten
De kosten voor het opsturen zijn in eerste instantie voor uw rekening.
Indien het onder garantie valt zullen wij de verzendkosten aan u terugstorten.
De kosten voor het terugzenden nemen wij dan ook voor onze rekening.